Szanujemy naszych Klientów i lubimy z nimi rozmawiać. Dzielimy się wiedzą w przystępny sposób.  Cenimy też intuicję naszych Klientek. Samochód to maszyna zarazem twarda i delikatna. Czasami nie pokazuje ewidentnie, że ma problem, ale dobry kierowca podświadomie czuje, że coś jest nie tak. Trudno to nazwać, co my w pin-up garage doskonale rozumiemy. Nie jesteśmy tu od naprawiania wyłącznie tych usterek, które Klient pokaże nam palcem.  Staramy się zdiagnozować i rozwiązać problem. Często są to proste rzeczy, tylko trzeba mieć wyobraźnię, aby je odkryć.  Jesteśmy zespołem z wyobraźnią. Wiemy też, że mały problem, który został zbagatelizowany, może stać się poważną i kosztowną awarią. Dlatego pieczołowicie pochylamy się nad małymi problemami. Samochody obecnie to niemało elektroniki, coraz mniej tu widać gołym okiem.  Wszelkie sugestie naszych Klientów, ich uwagi, które często sprawdzają się do niby banalnego – „coś mi stuka” – są dla nas bardzo cenne. Bierzemy je na poważnie.

Często Klienci przyznają, że wizyty w warsztacie samochodowym są dla nich stresujące. To zrozumiałe, kiedy następują po wypadku czy stłuczce. Opresyjne są dla nich jednak także zwykłe przeglądy. Nie czuja się komfortowo, bo nie znają się na samochodach tak dogłębnie, jak mechanicy, i obawiają się, że nie zostaną zrozumiani, a za to słono wycenieni za usługę.

W pin-up garage jest inaczej. Nie ważne, na kogo z nas trafisz, tu każdy jest mechanikiem i zna się dobrze na robocie. Każdy też chce z Tobą porozmawiać i znajdzie na to czas. Możesz nas pytać o wszystko. 
Jeśli nie zapytasz, to i tak powiemy Ci, jak dbać o Twój wóz w przyszłości, abyście czuli się razem bardziej komfortowo.